Modules
  • Ana Sayfa
  • AvantGo
  • Downloads
  • FAQ
  • Feedback
  • Forums
  • Journal
  • Private Messages
  • Recommend Us
  • Search
  • Statistics
  • Stories Archive
  • Submit News
  • Surveys
  • Top 10
  • Topics
  • Web Links
  • Your Account

  • Who's Online
    Şu an sitede, 2 ziyaretçi ve 0 üye bulunuyor.

    Henüz üye değilseniz, Buraya tıklayarak ücretsiz kayıt olabilirsiniz.

    Languages
    Site Lisanını Seçin


    FrpWorld.Com :: View topic - Etkili Tuzaklar
    Forum FAQ  |  Search  |  Memberlist  |  Usergroups   |  Register   |  Profile  |  Private Messages  |  Log in

     Etkili Tuzaklar View next topic
    View previous topic
    Post new topicReply to topic
    Author Message
    Firble
    Forum Yöneticisi





    Joined: Mar 12, 2004
    Posts: 6496

    PostPosted: Thu Apr 22, 2004 5:28 am Reply with quoteBack to top

    Sizce ne tür tuzaklar insanları yakalamakta daha çok etkili oluyo.??? Bu konuda hiç bir bilgim yok ama bir gün ihtiyacım olabilir diee sorayım dedim.

    _________________
    HARBE GÄ°DEN
    Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
    Back to top View user's profileSend private message
    Palisdan
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Mar 25, 2004
    Posts: 654
    Location: Ankara

    PostPosted: Thu Apr 22, 2004 4:19 pm Reply with quoteBack to top

    Bir tuzak duymuÅ?tum ilginç bir Å?eydi. Aslında bu büyülü bir tuzak ama olsun. Bir koridora geçenleri 10 metre geriye teleport eden bir büyü konuluyor ve koridordan geçen insanlar sonuçta geçiyorlar 10 metre geri bir daha geçiyorlar bir daha 10 metre geri diye diye sonsuz uzunlukta bir koridor oluÅ?uyor. Koridorun diÄ?er ucundaki Å?eye ulaÅ?ılmasın derseniz fena bir yöntem deÄ?il.
    Hatta bunun daha geliÅ?tirilmiÅ? modelleri de var tuzaÄ?a gireni öldürmede de kullanılabilecek onları da tartıÅ?ma devam ederken söylerim.

    _________________
    TaÃ…?lar unutana dek...
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mail
    yeminer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Oct 01, 2003
    Posts: 4316
    Location: istanbul

    PostPosted: Thu Apr 22, 2004 9:14 pm Reply with quoteBack to top

    tuzaÄ?ı Å?öyle programlasak. ilk geçiÅ?te hiçbirÅ?ey yapmadıÄ?ı halde ikinci geçiÅ?te geçeni 5 metre diÄ?er tuzaÄ?a doÄ?ru teleport eden bir büyü(abi o bahsettiÄ?in tuzaÄ?a geri geri girersem beni 10 metre geriye teleport edip almak istediÄ?im Å?eyin yanına götürürse nolcak Razz )

    _________________
    her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediÄ?ini anlayamasın
    güç amacın, k
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's website
    Palisdan
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Mar 25, 2004
    Posts: 654
    Location: Ankara

    PostPosted: Thu Apr 22, 2004 9:37 pm Reply with quoteBack to top

    Biraz garip bir anlama olmuÅ? sanırsam. Å?imdi ben Å?öyle açıklayım.
    AyaÄ?ımın altında diÄ?erlerinden farklı renkte yeÅ?il bir taÅ? olsun, on metre ilerde de koridora konulan tuzak. Ben on metre ileriye gidip teleport alanından geçtiÄ?imde -ön ön veya arkamı dönerek- yeniden aynı yeÅ?il taÅ?ın üstüne dönüyorum.
    Böyle olunca sorun olmuyor herhalde deÄ?il mi? Wink KastettiÄ?im buydu.

    _________________
    TaÃ…?lar unutana dek...
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mail
    Firble
    Forum Yöneticisi





    Joined: Mar 12, 2004
    Posts: 6496

    PostPosted: Fri Apr 23, 2004 4:17 am Reply with quoteBack to top

    Güzle bir tuzak yaa aslında gayet güzel olabilir tabii eÄ?er adam on metre geri gittiÄ?ini anlamazsa daha da hoÅ? olur.

    _________________
    HARBE GÄ°DEN
    Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
    Back to top View user's profileSend private message
    Palisdan
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Mar 25, 2004
    Posts: 654
    Location: Ankara

    PostPosted: Mon Apr 26, 2004 8:19 pm Reply with quoteBack to top

    Anlamıyor zaten iÅ?in güzelliÄ?i orda. Bunun biraz daha geliÅ?tirilmiÅ?i var.

    Å?imdi koridorun ilerisinde demir parmaklıklar oluyor, demir parmaklıÄ?ın arkasında da ilüzyonla vs yakın dövüÅ?e girmemeyi tercih edeceÄ?iniz türden bir yaratık dikiliyor. ParmaklıÄ?ın tam önünde tiny-small nesneleri 20 metre (misal) geriye teleport eden bir geçit konuyor.
    Parti geliyor ve yakından dövüÅ?e girmemek için parmaklıÄ?ın arkasındaki yaratıÄ?a doÄ?ru oklarını salmaya baÅ?lıyor ve ok tam sırtlarından kendilerine saplanıyor. Very Happy
    Bu sırada acıyı hissetmemelerini saÄ?layan baÅ?ka bir ilüzyon da öneriliyordu kendilerini öldürsünler diye ama ben onu abartı bulmuÅ?tum.

    _________________
    TaÃ…?lar unutana dek...
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mail
    Firble
    Forum Yöneticisi





    Joined: Mar 12, 2004
    Posts: 6496

    PostPosted: Tue Apr 27, 2004 2:37 am Reply with quoteBack to top

    Ã?ok güzel yaa bence muhteÅ?em bence kendilerini öldürmelerine gerek yok direk kaçarlar bence hele ilüzyonu anlayamazlarsa... Belki önce acıyı yok eden zehirden de adamlara söz edilir. Ama sonra bir Å?ekilde her Å?eyi unutmalarını da saÄ?lamak lazım.

    _________________
    HARBE GÄ°DEN
    Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
    Back to top View user's profileSend private message
    Palisdan
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Mar 25, 2004
    Posts: 654
    Location: Ankara

    PostPosted: Wed Apr 28, 2004 6:25 pm Reply with quoteBack to top

    Bu biraz karmaÅ?ık ve uç bir tuzaktı (daha ne uçlar var ya). Biraz daha basit bir tanesini örnek vereyim. Bakalım bunu ne kadar etkili bulacaksınız.

    Güçlü bir canavar grubu kovalar kovalar ve grup çıkmaz bir sokaÄ?a gelince tıkanır.
    Ã?ıkmaz sokaÄ?ın ucunda geldiklerinde uçta cırtlak bir pembeye boyanmıÅ? bir kapı ve çevreyi aydınlatan pek çok büyülü ıÅ?ık görürler. Kapının üstünde hiçbir görünür kilit, kapı kolu yoktur. Fakat yanlarındaki duvarlarda yüzlerce mekanik kol vardır.

    Grup kapıyı açmak için aceleyle (canavarı unutmayın) kolları çekmeye baÅ?ladıkça kollar çevrelerine elektrikten tut da buza ateÅ?e kadar çeÅ?itli tuzakları aktive ederler ve arkalarındaki canavardan yeterince korkuyorlarsa muhtemelen uzun süre (her kolda farklı bir etki ortaya çıktıÄ?ından) çeÅ?itli kolları çekeceklerdir ki bu da uÄ?raÅ?anları epey bir haÅ?at edecektir.

    _________________
    TaÃ…?lar unutana dek...
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mail
    Firble
    Forum Yöneticisi





    Joined: Mar 12, 2004
    Posts: 6496

    PostPosted: Thu Apr 29, 2004 7:30 pm Reply with quoteBack to top

    Anaaaaa çok kötü bee peki bunu nasıl anlayabilir ya da etkisizleÅ?tirebiliriz ki????

    _________________
    HARBE GÄ°DEN
    Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
    Back to top View user's profileSend private message
    Palisdan
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Mar 25, 2004
    Posts: 654
    Location: Ankara

    PostPosted: Fri Apr 30, 2004 8:26 pm Reply with quoteBack to top

    Bir kaç yol var tabi. Ã?ncelikle kapının kırılamaz olduÄ?unu söylemedim, kırılmaz olması daha mantıklı olduÄ?u halde. Onun dıÅ?ında kapının arkasına teleport etme bir seçenek, duvar içinden geçmeyi saÄ?layacak pass wall benzeri büyüler de bir seçenek.
    Gene de Å?u Å?ekliyle sadece sadistlere uygun bir tuzak. Bence kaldırılacak kol sayısı azaltılmalı, mesela 7 tane kol olmalı ve kapıyı açmak için iki tanesini doÄ?ru sırayla çekmek gerekmeli. (Böylece 42 deÄ?iÅ?ik seçenek var sırayla denemek isteyen birisi için) DoÄ?ru sıranın ne olduÄ?unu belirten de bir bilmece konmalı. Ya yazıyla olabilir (en son çekilecek kol ilk olanın iki solunda, elektrik veren bilmem nerde türünden ipuçlarıyla bulmayı saÄ?layacak Å?ekilde) ya da her kolun tepesinde bir ıÅ?ık olur, hepsi farklı renkte ve kol kaldırdıkça renklerin deÄ?iÅ?iminden bir bilmece olabilir (mesela tüm ıÅ?ıklar aynı renk olursa kapı açılır benzeri)

    TuzaÄ?ın zevkli olması için ben bilmecelisini tercih ederdim.

    _________________
    TaÃ…?lar unutana dek...
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mail
    Palisdan
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Mar 25, 2004
    Posts: 654
    Location: Ankara

    PostPosted: Fri Apr 30, 2004 8:32 pm Reply with quoteBack to top

    Ama aslında bu tuzaÄ?ın amacı grubu kapının varolduÄ?una inandırıp kandırmak daha ötesi deÄ?il, benim önerim daha ötesi olabilmesi amacıyla.

    Gene aynı Å?ekilde baÅ?ka bir sahte kapı koyayım. Kapının ilerisinde bir altarın üstünde grup kristal bir anahtar bulur, ileride karÅ?ılarına kıramadıkları açamadıkları bir kapı çıkar. Kristal anahtarı kapıya sokup açmayı denerler. Her deneyiÅ?lerinde kapı anahtarı yutup yeniden altarın oraya postalar, karakterler kapının nasıl açıldıÄ?ını düÅ?ünürken vakit kaybederler ve bu sırada gruba vakit kaybettirmek isteyen kiÅ?i ne yapmak istiyorsa onu yapmaya vakit bulur.

    _________________
    TaÃ…?lar unutana dek...
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mail
    Firble
    Forum Yöneticisi





    Joined: Mar 12, 2004
    Posts: 6496

    PostPosted: Sun May 02, 2004 6:35 pm Reply with quoteBack to top

    Ã?oook güzeeel.. MütiÅ? bir Å?ey ilüzyonu çook güzel Å?ekilde kulanıyoo vallah benim çok hoÅ?uma gittii. Tabii aynı numara belkim zamanın güçleri kullanılarak da yapılabilir.

    _________________
    HARBE GÄ°DEN
    Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
    Back to top View user's profileSend private message
    Palisdan
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Mar 25, 2004
    Posts: 654
    Location: Ankara

    PostPosted: Mon May 03, 2004 11:26 pm Reply with quoteBack to top

    Yok abi bu zamanla olmuyormuÅ?, fabrika çıkıÅ?ı böyle geliyormuÅ?. Razz
    Hatta ilüzyonla çok daha güzel Å?eyler de gelebiliyormuÅ?. Å?imdi bunlar daha ziyade gruba vakit kaybettirmeye yönelikti. Å?imdi biraz daha güzellerine gelelim.

    Ä°ki uçurum arasında 50 metrelik 1 metre geniÅ?liÄ?inde bir köprü ama görünmez. Grubun geçmesi gereken bir yerde. Grubun:
    1)Köprünün orda olduÄ?unu anlaması lazım
    2)Kendilerini köprünün orda olduÄ?una inandırması lazım
    3)Hiç kimsenin düÅ?meyeceÄ?inden emin olmak için bir tür ip sistemi kurması lazım.

    Ä°Å?in ilginç yanı tuzaÄ?a ufak bir ilave yapınca geliyor. Köprünün ortasına yakın bir yerde bir metrelik bir boÅ?luk. Düz yürüyen bir karakter aynen aÅ?aÄ?ı uçar ama boÅ?luÄ?u farkeden üstünden rahatlıkla sıçrayabilir.

    _________________
    TaÃ…?lar unutana dek...
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mail
    Firble
    Forum Yöneticisi





    Joined: Mar 12, 2004
    Posts: 6496

    PostPosted: Tue May 04, 2004 3:07 am Reply with quoteBack to top

    Ä°lginçmiÅ? yaa boÅ?luÄ?u ii düÅ?ünmüÅ?ler. valla

    _________________
    HARBE GÄ°DEN
    Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
    Back to top View user's profileSend private message
    Palisdan
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Mar 25, 2004
    Posts: 654
    Location: Ankara

    PostPosted: Tue May 04, 2004 9:40 pm Reply with quoteBack to top

    Ä°Å?in güzelliÄ?i de o. Hem basitçe bir tuzak hem oldukça da ölümcül ve hoÅ?.
    Bunu biraz daha deÄ?iÅ?tirebiliriz. Mesela köprü görünmezdir ama yoktur o yüzden görünmüyordur o Å?ekilde.
    Fakat bir karakter adım attıÄ?ı zaman ayaÄ?ının altında köprü oluÅ?ur, her adımda bir adımlık köprü oluÅ?ur. Karakterlerin peÅ?ine bir canavarı salarsın karakterler gazla koÅ?arlar bu köprüden fakat köprünün oluÅ?ma hızını geçip cup diye yere düÅ?erler ama uygun hızda koÅ?arlarsa gerilerinde kalan köprü kaybolur ve canavar da bunları kovalayamaz.

    Dur dur aklıma daha da deÄ?iÅ?ik bir Å?ey geldi. Karakterler bir ıÅ?ınlama geçitinden geçtiklerinde kendilerini boÅ?luÄ?un ortasında duran ufak bir platformda bulurlar ve bunların üstüne uçan bir yaratık saldırır, karakterler her boÅ?luÄ?a adım attıklarında ayaklarının altında zemin oluÅ?maktadır ama tüh tüh her adımlarında deÄ?ilmiÅ? gördün mü adamın teki yere düÅ?tü. Rastgele olarak bazen zemin oluÅ?mayacak ilginç olur öyle bir mekanda dövüÅ?mek. (ya da DMlik yapmak Twisted Evil )

    _________________
    TaÃ…?lar unutana dek...
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mail
    Display posts from previous:      
    Post new topicReply to topic


     Jump to:   



    View next topic
    View previous topic
    You cannot post new topics in this forum
    You cannot reply to topics in this forum
    You cannot edit your posts in this forum
    You cannot delete your posts in this forum
    You cannot vote in polls in this forum


    Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

    :: HalloweenV2 phpBB Theme Exclusive ::
     


    All logos and trademarks in this site are property of their respective owner. The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
    You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt

    Sayfa Üretimi: 0.27 Saniye