Joined: Jun 30, 2004
Posts: 360
Location: Forgotten Realms
Posted:
Mon Sep 18, 2006 3:18 am
Tercih ettiğiniz kitler varsa yazalım paylaşalım, olmadı kendimiz yaratlım. Benim en sevdiğim kit Mystic kitidir.
Mysticler kendilerini sosyal yaşamdan soyutlamış kendi kafalarına buyruk genelde yalnız takılan tiplerdir. Büyü okullarından mezun şaşaalı cüppeler içindeki palyaçolara benzemezler. Görünümleri kızılderili şamanlarını andırır (en azından benim karakterim öyleydi). Standart bi büyücüye oranla bile nadiren silah kullanırlar. Bunun dışında kendi geliştirdikleri yetenekleri vardır; levitate gibi. Çzel bir mantrayla bu yetenek çağrılır fakat bünyeyi yorduğu için günde bir iki defadan fazla yapılamaz. Benim mystic'im transa geçerek ruhunu bedeninden ayırabiliyor, bu şekilde benim kontrolümde belirli bi süre astral modda seyahat edebiliyordu. Tabii bunun için hergün düzenli bir şekilde meditasyona ihtiyaç var. Jediler gibi..
bu kite mensup büyücüler, zengin, toplum içinde tanınan ve saygı gören (ya da korkulan), muhtemelen aristokrat olarak nitelendirilebilirler. Bu kiti seçen büyücüler, paralarının belli bir kısmını lüks satın almak için ayırmalıdırlar. Bulundukları toplumdaki nüfuzları oldukça yüksek olduğu için şehir merkezli maceralarda çok güzel rp seçenekleri yaratabilir.
Bana göre 2nd ed.'de büyücüler için en güzel kitler "Complete" serilerinde değil, "Wizards and Rogues of the Realms" kitabındadır. Beğendiğim birkaçını yazıyorum.
Red Wizards of Thay
Avantaj:
İki okula birden specialist olurlar. Bunun fazladan avantajı her iki okuldan yapılan büyülere karşı savunmaya +2 alır, düşmanları onun büyüsünden kurtulmak için -2 alır.
Dezavantaj:
İki okulun da karşı okullarından büyü yapamazlar. Ayrıca karşıt okulların büyüsünden kurtulmaya çalışırken -2 alırlar.
Wizards of Nimbral
Avantaj:
Yüksek Int'den bonus spell alır. (Cleric için Wis'de yazan listeden)
Illusion specialist sayılır ama bütün okullardan büyü öğrenebilir.
Gözleri cıva rengindedir bu gözler ona sürekli olarak 120 feet infravision, detect magic, görünmez şeyleri görme özelliği verir.
Dezavantaj:
Weapon profları yoktur ve seviye ile kazanmazlar.
Hp'si 1d3'dür.
Gözleri dispel magicle kısa süre kör olabilir.
Gözle yapılan saldırılarda -4 ceza alır.
Wizards of Halruaa
Avantaj:
Büyüye karşı savunmaya +4 alır
Düşmanları onun büyüsünden kurtulmak için -4 alır.
Dezavantaj:
Karakter yaratılırken Str, Dex ve Con'a -2 alır.
View next topic View previous topic
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
FRPWorld.Com ülkemizdeki fantezi edebiyatı ve frp sevenleri bir araya getirmeyi amaçlayan bir web sitesidir. 2003 yılında kurulmuş olan sitemiz kullanıcı ve yöneticilerimizin katkıları ile büyüyüp Türkiyenin en büyük frp sitelerinden birisi olmuştur. Galerisi, indirilecekler kısmı, akademisi, yazarları ile sitemiz tam bir frp hazinesidir. FRPWorld sizin de desteklerinizle böyle olmaya devam edecektir. FRP'nin doyumsuzca yaşandığı bu diyara hoş geldiniz.
FRPWorld, yeni bir frp dünyası
Sitede bulunan yazı, doküman ve diğer içerikler siteye ait olup başkaları tarafından kopyalanması, dağıtılması ya da ticari amaçla kullanılması yasaktır. Siteye yapmış olduğunuz katkılar frpworld.com'un olup bunları yayınlama ya da yayınlamama hakkı site yöneticilerine aittir.