Author |
Message |
Arwyl
Kullanıcı
Joined: Nov 08, 2005
Posts: 89
Location: Bursa
|
Posted:
Tue Nov 22, 2005 10:38 am |
|
Bir odadayız oda karanlıktır ve tek çıkışıi yukardadır buraya ise sadece sarkıtılmış bir ip vardır.İpin ucunda ise belirli bir ağırlıkta olan fıçı(lar) vardır fıçının içi yanıcı maddelerle doludur bu daha çok bir büycünün yada bir hırsızın kaçma yoludur.Fıçılar belirli bir ağırlığa kadar tırmananı taşır.Ancak ağır bir savaşçıdan söz ediyorsak Fıçılar düşer parçalanır mecaracılarımız meşela taşıyorsa mangal ateşi oluşşur ama tuzağın bir çok eksik yönü var yazınca fark ettim.Eğer hafif biri önden gönderirilirse ne olur yada aydınlatma aracı bir ateş değilse yada ateş korunuyorsa o zaman ne olur tuzak bir işe yaramaz... |
|
|
Back to top |
|
|
paul sernine
Gölge Ustası
Joined: Apr 12, 2005
Posts: 134
|
Posted:
Mon Dec 05, 2005 5:08 pm |
|
Quote: |
Mesela odaya grup bir kapıdan girdi ve oda boş, dışarı açılan kendi girdikleri dışında bir kapı var. İlerlemelerinin tek yolu bu kapı.
Odanın tavanında 80 metre yüksekte bir kancada anahtar asılı ve odada anti-büyü alanı mevcut. Duvarlar tırmanılamaz derecede kaygan ve düz. Nasıl alınabilir ordan o anahtar? Büyü kullanamıyorsunuz uçma vs yok yani.
Cevap verilince olayı bir adım daha zorlaştıracağım sonra.
şimdi asıl zorluğu açıklıyorum. Mesela anahtar kırılgan bir yapıda ise -kristal benzeri- okla atıp indiremezsiniz. Peki bu durumda anahtar nasıl alınabilir?
|
eğitilmiş kuş yardımıyla anahtara ulaşılabilir.
tuzakları aşmanın yolları tabiki olmalı.tuzak biryerlere girişi engellemek için kullanılıyor olabilir.bazıları bu yerlere tuzakları geçerek girebilmeli.parola sistemi gibi.bahsedilen örnekde tuzağı aşmanın yolu kuş vb kullanmak olabilir.bunun gerektiğini bilenler yani tuzağı bilenler buna göre hareket edebilirler.bilmeyenlerse anahtarı kırabilirler.
tuzağın olduğu yere bulmaca koyma işini tam olarak anlayamıyorum.eğer sadece zekilerin tuzağın arkasına geçmesini istiyorsanız mantıklı.belirli kişilerin geçmesini istiyorsanız o kadarda mantıklı değil gibi.bulmaca yerine farklı çözümler üretilebilir yada bulmaca önceden verilir,karakter tuzağın başında kullanır.ama diyosanızki "ben dm'im oyuncuları körü körüne tuzağa atmamak için,çıkış yollarının olması için bulmaca koycam tuzağın hemen yanıbaşına" o sizin bileceğiniz iş.ama bana pek mantıklı gelmiyo.
Artex_CromaÂ?nın yöntemini okudum.zekice bir yantem lakin çıkacak seslerin ve titreşimlerin birilerinin dikkatini çekme ve odada kalma süresinin kısıtlı olma ihtimalleri karşısında işe yaramayabilir.
tuzakla mücadele etmeden önce bölge ve yapı hakkında gerekli bilgileri elde etmek lazım.ses,zaman sorun çıkarabilirmi yada kapının arkasındaki şeyler birsüre daha bizi bekleyebilirmi?şayet bekleyemiyorsa uygun özelliklere sahip kuşu bulup gelmekde işe yaramayacaktır. |
|
|
Back to top |
|
|
FrontsideAir
Gölge Ustası
Joined: Aug 03, 2004
Posts: 1245
Location: Ä°stanbul (Ä°zmir)
|
Posted:
Tue Feb 21, 2006 9:47 pm |
|
|
Back to top |
|
|
ussiyiness
Kullanıcı
Joined: Dec 29, 2005
Posts: 54
Location: Ankara
|
Posted:
Fri Mar 17, 2006 6:50 pm |
|
Darkgnome wrote: |
Hatta birde tepedeki camı duvar rengine yakın boyar ve arkasınada yanıcı madde koyarsanız ve odayı karanlık yaparsanız biren kişinin meşalesine kırılan camdan düşen yanıcı yağlar hortumla daha güzel bir görüntü yaratır. Tuzağa yakalanın görüntüsü de daha çirkinleşir.
|
işte bu fikir çok hoşuma gitti! hellal losun! |
|
|
Back to top |
|
|
gangster
Kullanıcı
Joined: May 26, 2006
Posts: 17
|
Posted:
Sat May 27, 2006 5:23 pm |
|
şöyle bi tuzak: Bi koridorda yerde çakıl büyüklüğünde beyaz maddeler vardır. Toprak gibi basınca parçalınır ve botların arasına dolar (bilimsel yaklaşmak istemem ama sodyum bu nitelikte sanırım) Koridor bi süre sonra alçalır ve diz boyuna kadar suların olduğu bi durum oluşur. Maceracılar suya ilk adımlarını attıkllarında ayaklarında ufak patlamalar olacaktır . Tuzaktan kurtulmak kolay; ayakkabıları çıkarmak işe yarayabilir. Fakat zor olan sorunun suda değil de ayakkabılarının altındaki maddede olduğunu anlamak. (Sodyumun suyla birleşince bi binayı havaya uçurabileceğini biliyorum ama istediğim karakterlerin yaşaması) |
|
|
Back to top |
|
|
gangster
Kullanıcı
Joined: May 26, 2006
Posts: 17
|
Posted:
Sat May 27, 2006 5:36 pm |
|
Bi de Road Runner ve Cayote'nin çizgi fimlerinden esinlenerek düşündüğüm bi tuzak var:
Bi koridorda bi yaratık tarafından kovalanan karakterlerin karşısına bi kapı çıkar ya da onlar öyle sanır çünkü duvara çizilmiş kapıdan arkasında illüzyonla bi oda varmış gibi gözükür. Karakterler koşar koşar ve..........))))!!!!!!!!!
Ya da görünmez bi kapı?
Ya da sağda ve solda iki açık kapı, fakat kapıların eşiklerindeki illüzyonlar sayesinde bi kapıdan nın içi diğer odayı, diğer kapı da bu odanın içini gösterir. Kafayı eşikten geçirdimi aniden değişen görüntü gerçeği gösterir. |
|
|
Back to top |
|
|
FrontsideAir
Gölge Ustası
Joined: Aug 03, 2004
Posts: 1245
Location: Ä°stanbul (Ä°zmir)
|
Posted:
Wed May 31, 2006 10:10 pm |
|
|
Back to top |
|
|
Slach
Gölge Ustası
Joined: Nov 13, 2004
Posts: 759
Location: EskiÃ…?ehir
|
Posted:
Thu Jun 01, 2006 10:34 am |
|
Sodyum parçaları güzel fikir ama ben o kadar güçlü olduklarını tahmin etmiyorum yani zemini çöktürecek kadar. Bana biraz fazla geldi. Birde botların aralarına dalması çok zor iş sıvı olmadığı sürece amasıvı hali 98C derece diye hatırlıyorum.Bşraz daha ayrıntı verirsen daha iyi bir şeye çevirebiliriz. Tuzaklara düşmeyelim |
_________________ Oyunların kralını bozan hep benim, gırgırı Å?amatayı seven hep benim, bilin bakalım ben kimim? |
|
Back to top |
|
|
FrontsideAir
Gölge Ustası
Joined: Aug 03, 2004
Posts: 1245
Location: Ä°stanbul (Ä°zmir)
|
Posted:
Tue Jun 06, 2006 12:53 pm |
|
|
Back to top |
|
|
Slach
Gölge Ustası
Joined: Nov 13, 2004
Posts: 759
Location: EskiÃ…?ehir
|
Posted:
Thu Jun 08, 2006 6:18 am |
|
Ama Front ufak bir şey atlıyorsun. Na elektron verme isteği yüksek olduğundan kolayca tepkimeye girer. Çrneğin havadaki oksijenle tepkime verip oksitlenebilir. Kimyasal bir tepkime olduğundan elementi yapısı bozulur ve (büyük olasılıkla) geç patlar. Hemen de patlayabilir ama bu onun ne kadar havayla temas ettiğine bağlıdır. Büyük parçacıklar er yada geç patlar ama toz halindekiler patlamyacaktır. Onun için pek kullanışlı bir şey değil gibi. Ama benim aklıma Sodyumla yapılacak başka bir şey geldi. Bunu için 2 tane şişeyi iç içe sokmak gerekir. işteki şişenin içinde Sodyum dıştaki şişenin içinde su olucak birisine fırlatığında patlayacak. Tabi burdaki en büyük sorunsa 2 şişeyi iç içe nasıl bulacağımız. |
_________________ Oyunların kralını bozan hep benim, gırgırı Å?amatayı seven hep benim, bilin bakalım ben kimim? |
|
Back to top |
|
|
FrontsideAir
Gölge Ustası
Joined: Aug 03, 2004
Posts: 1245
Location: Ä°stanbul (Ä°zmir)
|
Posted:
Thu Jun 08, 2006 12:46 pm |
|
|
Back to top |
|
|
darkflarer
Kullanıcı
Joined: Sep 06, 2006
Posts: 551
Location: heryerde olabilirim kafama baðlý
|
Posted:
Sat Nov 04, 2006 3:47 pm |
|
Firble wrote: |
Sizce ne tür tuzaklar insanları yakalamakta daha çok etkili oluyo.??? Bu konuda hiç bir bilgim yok ama bir gün ihtiyacım olabilir diee sorayım dedim. |
büyülü tuzaklar her zaman daha iyi zamanı durdurma tuzağı, patlayan tuzak, deneyim ve ya can çalan tuzaklar, taşa çeviren tuzaklar, teleport tuzağı (rakibi hedeften uzaklaştıran tuzaklar), imprisonment tuzakları (rakibi sadece şansa bala yapılan bir freedom büyüsü kurtarabiliyo),disintregate tuzakları (rakibin büyü resistansı yoksa çok fazla direkt toza dönüşüyo) asit tuzakları (rakibin ne hale geleceğini düşünün) yada otomatik arbale, bıcak kılıç gibi makineli tuzaklar. ama bu tür tuzakları sadece use any item/scroll skilli olan ve yüksek seviyelerde olan hırsızlar kullanabiliyo gerekli eşyaları bulmakta var tabii.(büyü parşomenleri, mekanik aletler vs.) ama daha basit tuzaklarda var ağ tuzağı, ayı kapanı, diken tuzağı gibi daha basit ve büyü gerektirmeyen ve az mekanik gerektiren tuzaklar. |
_________________ <div>artık lightflarer'ım</div><br> |
|
Back to top |
|
|
|
|